Prekių pristatymo - grąžinimo taisyklės
- Prekės išsiunčiamos per 1-3 darbo dienas po apmokėjimo. Užsakomosios prekės išsiunčiamos per 10-15 darbo dienų po apmokėjimo. Užsakant prekes su skirtingais pristatymo terminais (15d.d ir 1-3 d.d) visos užsakytos prekės išsiunčiamos vienu metu.
- Pirkėjas, užsakydamas Prekes, gali pasirinkti Prekių atsiėmimo būdą. Pasinaudoti kurjerių (trečiojo asmens) teikiama Prekių pristatymo paslauga naudojantis Omniva/LP Express/DPD paštomatais visoje Lietuvoje arba prekes atsiimti pats, atvykęs į HairExpress saloną adresu Rinktinės g. 20-4, Vilnius.
- Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs Prekių pristatymo paslaugą į paštomatą, įsipareigoja nurodyti tikslią Prekių pristatymo vietą.
- Prekių pristatymo mokestis skaičiuojamas atsižvelgiant į Pirkėjo pateikto užsakymo dydį ir pristatymo vietą.
- Jei Pirkėjas pageidauja, kad Prekės būtų pristatytos ne Lietuvoje, užsakymo pristatymo sąlygos derinamos atskiru susitarimu susisiekus el. paštu info@hairexpress.lt.
- Iškilus nesklandumams ar Prekių trūkumui, Bendrovė nedelsiant praneša Pirkėjui apie galimą ilgesnį Prekių pristatymo terminą ir, jei Pirkėją tai tenkina, Bendrovė toliau vykdo užsakymo pristatymą. Tuo atveju, jeigu Bendrovės pateiktas ilgesnis Prekių pristatymo terminas Pirkėjo netenkina, pateiktas užsakymas yra atšaukiamas ir sumokėta pinigų suma grąžinama į Pirkėjo sąskaitą.
- Visais atvejais Bendrovė atleidžiama nuo atsakomybės už Prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu Prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Bendrovės nepriklausančių aplinkybių.
- Bendrovė nėra atsakinga dėl bet kokio veiksmo, neveikimo ar įvykio nuo to momento, kai Prekės buvo perduotos prekių pristatymo paslaugas teikiančiai įmonei (kurjeriui). Tuo atveju, jeigu pakuotė, kurią Pirkėjas gavo turi išorinių defektų, Pirkėjas apie tai turi informuoti kurjerių tarnybą Prekių atsiėmimo metu.
- Bendrovė garantuoja, kad parduodamos prekės atitinka sutarties sąlygas ir sutarties sudarymo metu nėra Bendrovei žinomų paslėptų prekių trūkumų, dėl kurių prekės nebūtų galima naudoti pagal jos paskirtį ir tam tikslui, kuriam Pirkėjas ją ketino naudoti.
- Nekokybiškų Prekių grąžinimo atveju, Bendrovė įsipareigoja pasiimti nekokybiškas Prekes ir jas pakeisti analogiškomis prekėmis. Tuo atveju, kai Bendrovė neturi analogiškų Prekių, ši įsipareigoja per 14 kalendorinių dienų grąžinti Jums už prekes sumokėtus pinigus jei grąžinama prekė atitinka grąžinamai prekei nurodytas sąlygas.
- Apie nekokybiškas Prekes ar įvykusią klaidą būtina informuoti el. paštu info@hairexpress.lt tą pačią kalendorinę dieną, kai Prekės yra pristatomos.
- Grąžinant ar keičiant E. Parduotuvėje įsigytas Prekes, reikia užpildyti Prekių grąžinimo ar keitimo raštą.
- Pinigai už grąžintas Prekes visais atvejais pervedami mokėjimo pavedimu ir tik į mokėtojo banko sąskaitą.
- Prekių gražinimo sąlygos nėra taikomos:
- Kai supakuotos prekės po pristatymo buvo išpakuotos, o prekių pakuotė pažeista;
- Kai Pirkėjas pažeidė prekės naudojimo ar laikymo taisykles;
- Kai nesudaromos sąlygos siuntos priėmimui.
- Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:
- Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, su autentiškomis etiketėmis, apsauginiais maišeliais bei tais pačiais priedais, su kuriais ir buvo parduota.
2. Prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta ir nenaudota (išskyru atvejus, kai grąžinama nekokybiška prekė).
3. Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt., išskyru atvejus, kai grąžinama nekokybiška prekė). Pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti gautą prekę, nevertinami kaip esminiai prekės išvaizdos pakeitimai.
4. Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta. Kartu turi būti grąžinamos ir už Prekę gautos dovanos.
- Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, su autentiškomis etiketėmis, apsauginiais maišeliais bei tais pačiais priedais, su kuriais ir buvo parduota.
- Pirkėjas turi padengti tiesiogines prekės grąžinimo pardavėjui išlaidas (pašto, kurjerio ar pan.). Sumokėti pinigai grąžinami Pirkėjui per 14 d. po to, kai Pardavėjas gauna ir įvertina grąžinamą prekę.